ورود    به    سامانه    مدیریتی

بیانیه انجمن راویان فتح رضوی در محکومیت حادثه تروریستی شیراز

 

بیانیه انجمن راویان فتح رضوی در محکومیت حادثه تروریستی شیراز


بسم رب الشهدا و الصدیقین
یکبار دیگر دست شیطان از آستین ایادی استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب و کودک کش بیرون آمد و سومین حرم آل الله در ایران عزیز را مورد هتک قرار داد و دل حضرت ولی عصر ارواحنا فداه را به‌درد آورد. این ثلمه وارده را به نائب امام زمان (عج) حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و ملت شهید پرور تسلیت عرض می نماییم.
ما سیاهی شب را گذرانده ایم و به پگاه سپیده دم رسیده ایم . رشحات نور خورشید عالم تاب از پس کوه های مشرق زمین در حال رخ نمایی است. و خفاش صفتان تاب تلألو این نور را ندارند و آخرین تیرهای در ترکش خود را در قالب جنگ ترکیبی رها می کنند.
بر همگان لازم است تا با ادراک صحیح این جنگ شناختی ضمن هوشیاری و آمادگی پای رکاب ولایت و با تمام توان به گوش و آماده به فرمان نائب امام زمان ( عج ) باشند. تا در هیجانات و احساسات ناشی از جریحه دار شدن عواطف پس از حمله تروریستی با پیوند نسنجیده موضوعات آب به آسیاب دشمن نریخته و به نتیجه گیری و یارگیری آنها و ایجاد فتنه مذهبی کمک نکنند.
در پایان ضمن محکومیت این حادثه و اظهار همدردی با خانواده شهیدان ، آمادگی این انجمن را همچون گذشته برای پاسداری از ارزش های والای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی اعلام نموده ، از مسولین انتظامی ، امنیتی و قضایی مطالبه جدی، هوشیاری و برخورد قاطع با اراذل و اوباش و اغتشاش گران که بسترسازان جنایت تروریستی هستند را خواهانیم.
انجمن راویان فتح رضوی
آبانماه 1401-مشهد مقدس